Things to write about

Förettag sedan så började jag med något som hette "30 dagar". Men det var mest tråkiga och ointressanta saker man skulle skriva om. Så jag gav upp den.. Men nu när jag satt och klickade mig runt på lite bloggar så hittade jag en annan lista som Emelie hade lagt upp. Så jag tänkte, why not? Vi kan ju ge den listan ett försök istället :)

1. Presentation
2. Bloggar jag läser
3. Mina föräldrar
4. Betydelsefulla låtar
5. Min pojkvän
6. Något som jag 'hatar'
7. Min bästa vän
8. Jag för länge sedan
9. Tio saker som ni kanske inte visste om mig
10. Dagens outfit
11. Mina syskon
12. I min handväska
13. Något som betyder mycket för mig
14. En bild på mig från förra året vs. en bild från idag
15. Mina drömmar
16. Jag älskar ..
17. Någon som betyder mycket för mig
18. Mina husdjur
19. Jag ångrar ..
20. Jag längtar ..
21. Hiss vs. diss
22. Det här upprör mig
23. I mörka stunder så får detta mig att må bättre
24. Det här får mig att gråta
25. Mina favorit artister
26. Mina rädslor
27. Min favoritplats
28. Jag saknar ..
29. Favoritsport
1. Presentation
2. Bloggar jag läser
3. Mina föräldrar
4. Betydelsefulla låtar
5. Min pojkvän
6. Något som jag 'hatar'
7. Min bästa vän
8. Jag för länge sedan
9. Tio saker som ni kanske inte visste om mig
10. Dagens outfit
11. Mina syskon
12. I min handväska
13. Något som betyder mycket för mig
14. En bild på mig från förra året vs. en bild från idag
15. Mina drömmar
16. Jag älskar ..
17. Någon som betyder mycket för mig
18. Mina husdjur
19. Jag ångrar ..
20. Jag längtar ..
21. Hiss vs. diss
22. Det här upprör mig
23. I mörka stunder så får detta mig att må bättre
24. Det här får mig att gråta
25. Mina favorit artister
26. Mina rädslor
27. Min favoritplats
28. Jag saknar ..
29. Favoritsport



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback