Time to sleep

Har varit ganska så off här idag.. Har spenderat hela dagen med min älskling. Så underbart ♥ Han har redan somnat, min sötnos :) Händer aldrig att han somnar före mig. Men ikväll så.. Jag har ju vänt dygnet helt med.. Inte bra. Ska försöka vända tillbaka det snart.. Någondag.. När jag vill ;) Jag lever livet helt enkelt, världens bästa pojkvän, världens trognaste, finaste, underbaraste vännerna man kan ha.. Och en otroligt fin familj ♥

Nåå :) Nu ska jag också krypa ner under täcket här. Imorgon ska jag ner till strandvallen, hann inte det idag. Och sedan ska jag följa med bästa johanna till frisören. I like ;)
Och efter det.. Blir det mys med älsklingen heeeela dagen/ kvällen och natten också. LOVE ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback