Ingen rubrik.

Jag har allt för många gånger sagt till mig själv och andra att jag aldrig mer ska dricka alkohol. Men nästa helg så är man på det igen ;) Så därför säger jag istället ;


- Jag ska aldrig mer hälla i mig så många utav kopparbergs äckliga cider!
You have my word on that one.


Ja herregud. Gårdagen var awesome iallfall :) Jag och Johanna åt tacos och fixade oss hemma hos mig, sedan körde vi in till Angwe där resten befann sig. Vi spelade pratmakarna igen, dock förlorade mitt lag denna gång. Men det tar vi igen nästa gång, eller huuur erika, johanna och johaaan? ;) Nå. Där efter dracks alkoholen upp, eller rättare sagt hälldes ner i strupen.. Och där fick jag mig. Never agaaaaain.. Fast jag vet iofs inte om det var mina egna cider, eller om det var ' Erikas special ' inne på mingel. ( Vodka, Vaniljvodka, hallonvodka + liiiite sprite. ) NomNom! Godaste drinken jag någonsin druckit, och dyraste med.. Men ja. :) 


Nu kommer Johanna strax hit, vi ska gå in till grannen min för att spendera en varsin halvtimme i ett solarium. Så jävla gött.. Hörs senare, tjohej.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback