My room, again.

Har länge velat ha en hylla vid speglen , men hur jag än har tänkt mig det så har det inte blivit bra..
Så idag när Johanna stal datorn från mig så passade jag på att testa på lite olika. Och det slutade såhär ;


Jag vill inte sätta upp hyllan riktigt på väggen, för jag vill inte ha några hål i de nya tapeterna, haha :'D
Så jag tog mina lådor och la hyllan på dom istället. Så sjukt smart av mig va? Ja, jag vet!
Och på hyllan satte jag en ljusstake + ett smyckesträd som jag valt att den får vara utan smycken!
Och småljuslyktor plus stenar. Och resten av smyckeshållarna. Riktigt nöjd faktiskt. Iallafall nu, ni som känner mig vet ju att jag kan ångra mig väldigt snabbt! Sen är det två ljuslyktor som ska upp på väggen bredvid som står på golvet på bilden.. :)


Och den sista bilden. Ja, vad ska man säg. Jag har inte städat, det ääär stökigt här ;)
Men la mest upp den för att säg att jag bestämt mig för att sätta upp en svart "lackhylla" på den väggen. Och det lilla fula jobbiga irriterande bordet ska ut här ifrån! Bortbort!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback