2010



Jag började året som sagt med att bli singel, men vi hittade tillbaka till varandra och går nu in på vårt femte år tillsammans ♥ Väldigt mycket fester i min bästa väns dåvarande lägenhet, oförglömliga fester. Så galet kul! Spenderade väldigt mycket tid tillsammans med amanda, min snäcka! Alla tjejer planerade inför midsommar, som blev världens bästa dessutom. Görs definitivt om detta året! ;) Alla dess grillkvällar, åh. Längtar tillbaka till att höra havet, känna lukten av det grillade köttet, tjejernas skratt, alla samtalsämnen, höra fåglarna kvittra.. :) Jag hängde i sandvik med mina vänner och stekte hela dagarna, totally awesome. Fem brudar körde till göteborg över en dag, shopping och massa karuseller + spökhus ... ;)



De gångerna jag följde med min älskling när han fiskade, jag satt där och kollade på honom, och log. Dels för att han såg rätt så dum ut när han fiskade, men också för att jag var/är så lycklig. Med honom ♥ Alla sommarfester, killebom, östersjö. Åh, gud vad roligt vi hade! Alla kräftskivor, mums! Jag lärde mig att skala kräftor. Men nu minns jag inte hur man gjorde. Får vänta tills nästa gång ;) Det var en avskedsfest för vår vän Frida som åkte till Los Angeles för att plugga i ca ett halvår. Nuu är hon dock hemma igen, helskinnad och nöjd med sin tid i LA. :)



Fortfarande ett himla festande ;) Halloweenfest, sweden rock festival, metaltown och övriga fester. Tillsammans med dom bästa :) Var på Metaltown som sagt, andra året i rad. Men 2010 var lätt det bästa! Jag fick äääntligen se RAMMSTEIN live! Gaah, vilken show! :D ♥



Jag gjorde min andra tatuering. MCMXC ♦ XI ♦ XXII , vilket är mitt personnummer med romerska siffror. Älskar den! Jag och bästaste, finaste, uuunderbaraste snäckan lämnade föräldrarna + syskonen hemma och åkte till Turkiet en hel vecka, det var helt underbart! :) Sjukt varmt, både i luften och i vattnet. Över 40 grader i skuggan vaarje dag. Minnesvärt ♥
Jag fyllde 20 år. Stort för mig, faktiskt. Firade det tillsammans med mina fina, underbara bästa, bästa vännner!
love u all.

Fick inte med allt på bild, och har inte nämnt allt heller. Men nu är jag riktigt trött då jag suttit med detta i tvååå långa timmar! Nu tar jag sovet, och imorgon ska jag umgås med Caroline! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback