Fredagen

Fredagen blev sjukt impulsiv. Klockan 18.00 kom johanna och hämtade mig.. "Mamma, jag kommer snart. Jag ska bara hem till johanna och dom och käka!" Var vad jag sa till mamma innan jag smällde igen dörren.... Och.. tio och en halv timme senare kom jag hem igen ;) Full och glad, jadaa. Alltså, 04.30 igår morse kom jag hem och gick och la mig. Sjukt bra kväll ändå. Vi åt och drack gott till middagen, sedan gjorde jenna irish coffee till johannas föräldrar och deras gäster, jag och johanna ville med ha. Och så blev det ;) Lite till, och lite till.. Lite vad det, lite av det däääär.. Såja. resten kan ni ju lista ut själva, och jag låter bilderna tala för sig själva!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback