Grillchill ,

Idag bjöd jag hit massa folk, stoffe, sofia, fanny, birgitta, per-ola, theo och så lilla melker :)
Vi grillade hela famiiljen, stoffe stod för grillen denna gången eftersom pappsen var på brandövning. Men det gick ju galant, köttet smakade gott och alla var på glatt humör! Solen sken och allt var bra helt enkelt :) 

Vi har suttit ute fram tills nu, så härligt. Mammas första semesterdag blev lyckad iallafall :) God mat och vin, det är du värd mamms. Och imorgon blir det som sagt grillbuffe på dagmars, M U M S !

Nu har jag precis duschat, fått på mig myskläderna och ska strax bege mig till mitt sällskap för natten. Känner mig trött och hängig, ska bli skönt att krypa ner i en varm säng nu. :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback