It's so many things that I wish I could say to you

Måndag. Andra måndagen klockan inte ringer klockan 05.00 och jag ska behöva masa mig upp ur sängen och göra mig iordning för att åka till Malmö och Leep. Andra månaden på mitt lilla sommarlov. Det känns sköönt. Trots att inte solen skiner som jag tycker att den borde göra .. Men jag trivs ändååå, fick en stor mumsig frukost när jag kom hem imorse, rostade mackor och ägg, legat i sängen och chillat framför datorn tillsammans med världens finaste Molly, pratat några minuter med min bästis i telefon och nu ska jag in till sölvesborg en runda med mamms :)

Imorgon är det ytterligare en grillbuffee på dagmars, denna gång tillsammans med familjen och några av deras vänner och på lördag är det fest och östersjö tillsammans med mina vänner ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback