' Pang på pensionatet '

Wihuu, på onsdag nästa vecka så beger jag mig till falkenberg och  vallarna med mamms och papps + två andra familjer. Dock är det bara jag av alla 6 barn som ska följa med , men det gör inget. Mer underhållning til mig :D Jag vet inte om ni vet om det, men jag bara äälskar Dag-otto !

Mjaa, min humor är väl ganska så speciell, men jag tycker han är grymt rolig :D Jag älskar allt detta som har med Stefan och krister att göra överhuvudtaget egentligen, men Dag-otto slår alla alltså :D Han är såå söt när han pratar, han kan nämligen inte säga bokstaven "R" så ni kan ju tänka er själv hur dant han pratar då :D haha, jag är superglad för detta. Det ska faktiskt bli jätteroligt, skönt att komma ifrån Sölvesborg lite också :)

--

Glömmer aldrig när jag var i Göteborg förra året, skulle sova på hotellrummet med mamma och pappa för jag orkade inte ut och festa med tjejerna jag var i göteborg med ( mamms och papps var i göteborg samma helg då ) så stod vi och väntade på hissen, trött och seg var jag. Och när hissen öppnas så står Dag-Otto där. Jojje Jönsson då alltså, han som spelar Dag-otto. Jag stod där som en jävla fågelholk ! Stod och gapade , pekade på honom och följde honom med blicken/huvudet från hissen .. ja herregud, sen på morgonen på hotellfrukosten så satt de där hela gänget och åt frukost :) Lite roligt var det faktiiiiskt! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback