This was over before it ever began

Home alone. Och jag ska ta hand om mig själv idag. Har köpt en ny jordgubbspeeling/ skrubb som är så himla skön att arbeta sig runt med på kroppen / ansiktet :) Man blir len som en bebisrumpa efteråt :D Raka benen ska göras, och efter tänker jag smörja in mig med min brun utan sol. Typiskt nog så blir man ju något orange men det bryr jag mig inte så mycket om. Finns ju ingen sol här hemma på listerlandet så jag får väl använda mig utav det som finns dåå. Visserligen har jag ett solarie mittemot mitt hus, men jag orkar inte det idag. Det tar vi någonannan dag :)


Ikväll ser det ut att bli räkfrossa tillsammans med camilla på dagmars :) Självklart några till om det är några som vill. Dricka lite och bara ha det myspys. Eftersom det i princip blir en nykteg helg för imorgon väntas det extrajobb för mig. Och det gillas!

Nånå. Nu kallar duschen, tjo!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback