110616

tjenixen. Det har varken funnits tid eller ork till att uppdatera här, men nu tänkte faktiskt jag skriva några rader! Som ni förstått har ju jag haft en toppen vecka, en närma vän som tog studenten, och fyra hela dagar fyllda med över 35 000 rockare runt omkring mig, mina bästa vänner, härlig musik, massa alkohoool och mycket mer! :) Jag har haft det så jävla bra! Jag längtar verkligen till nästa år, sweden rock festival är verkligen årets höjdpunkt! Det är då vi vet att Sölvesborg levererar, för vad händer här annars liksom? Killebom? ;) Nää, nu ska jag inte 'trycka ner' min hemort! 

Nu har jag iallafall återhämtat mig, lite iallafall. Har ju gått i skolan hela denna veckan så helt avslappnat och skön har ju inte återhämtningen varit. Idag hade vi utveckligssamtal och det kännder SUPERBRA! Vi är redan så pass duktiga med klippningarna och allt som hör till att vi skäpps ut i skolsalongen redan om en vecka, så pännande!! :D wihuuu! Modeller har vi ju fortfarande och jag saknar.. ungefär 3 stycken! Så mina vänner bara hojta till om ni vill klippas, ni får ta er till malmö men klippningen är gratiiiiis :)

Nååja. Nu ska jag bege mig hem till min pojkvän, som det tyvärr inte blivit så mycket tid på senaste att umgås med ♥ älskar dig min plutt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback