I look happy, but behind the mast you'll see more pain than you'll ever seen in your life.

Jag tar en tag i taget. Inget är sig likt längre. Jag andas iallafall, och jag finns. Precis som innan, men en aning tommare. Men det går framåt. Jag kan tillochmed le och skratta på riktigt ibland. Med fina rebecca är det iofs helt omöjligt att inte skratta :') Mat är inte gott längre, slipper helst att äta. Men godis och annat, det går ner. Mer än vanligt.. Hm. Mina fina vänner som hört av er, ni är bäst! Och jag tänker på er också ♥ men just nu vill jag inte prata med någon. Men det kommer med tiden..

Inatt.. eller igårkväll begav jag mig på en liten roadtrip, ungefär 20 mil hemifrån. Det kändes bra att komma ifrån lite. Nu är jag dock hemma igen och ska strax bege mig mot nästa roadtrip. Till kristianstad med rebecca, vi ska se om vi kan fåtag på någon midsommarklänning, eller något annat användbart. Ska även inom frisörtjänst och köpa mig en sax hade jag tänkt, och vet ni vad? Den är rooosa :) Och jättejättefin! Men om dom har den hemma är ju en annan sak ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback