110310

Befinner mig fortfarande i Kalmar, men idag ska vi åka hem. Klockan 14.15 går tågbussen som ska ta oss till Bergåsa och där hoppas vi på tåget som tar oss hela vägen hem till Sölvesborg. 1 timme med tågbuss, och 2 timmar på tåget. Jag hatar att åka buss, det är det värsta som finns. Som tur är sommade jag på bussen när vi åkte från Bergåsa till Kalmar i tisdags. Helt mörkt ute och lite musk på i öronen. Då gillade jag att åka buss :) 

Det var varit kul att se hur alexander har det här, en mysig lägenhet med egen toalett. Dock hade han köket ihop med de andra som bor här, väldigt grisigt. Men ja. Det funkar väl.. Har varit mysigt att vara här med honom, trots att vi inte kunnat umgås så mycket med varandra. Han har så mycket att plugga hela tiden, så jag har fördrivit tiden med att kolla på tv och sitta vid datorn :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback