Everything revolves around me

Tidsinställt inlägg.

Hejhej! Ni som känner mig veeet att jag nog är väärldens lataste person. Jag är uppe hela nätterna och sover hela dagarna. Jag har varit arbetslös sedan jag tog stundenten. Dvs i två år.. Jag har iofs mitt jobb nere på Mjällby AIF men det är inte många timmar i månaden kan jag lova. + att jag har haft lite praktik genom arbetsförmedlingen. Så nååågot har jag ju iallafall gjort!

Men nu är det mindre än en vecka kvar tills det sätts igång med rutiner igen. Tidiga mornar, långa dagar i skolan, massa pluggande osv. Så jag känner att jag måste ta tag i mig själv. Idag gick jag upp redan 07.30 , under den tiden har jag hunnit äta frukost, skypat med min älskling, städat mitt rum, skypat lite till och när ni läser detta befinner jag mig ute på mjällbys vägar på en lång och härlig promenad! :) Ja, det är sant. Jag skulle gått ut och gått en runda igår, men jag sköt upp det hela tiden. Men nu så tänkte jag att det var bäst att göra det med en gång. Känns bra faktiskt. Hoppas ni andra haft en bra tisdags förmiddag! :) Vi hörs igen när jag är hemma! Tjing!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback