Hejdå arbetsförmedlingen!

Fredag. Som jag längtat efter denna dagen. Idag ska jag äntligen skriva ut mig från arbetsförmedlingen! Känns faktiskt bra att jag ska börja plugga nu och göra någonting vettigt! Och framförallt något som jag har velat göra såå länge! :)

Här får ni en dagens! - Nu ska jag bege mig in till sölvesborg för att skriva ur mig och sedan köpa pennor, block, kalender osv. Woop!


sv: jag skulle gå o kolla på leeps hemsida o sökte lite på google så såg jag lika olika bloggar med. Sen såg ja ditt inlägg om skolan :)



nej ja visste en som skulle börja men hon fick det aldrig beviljat att börja för hon hade inte fyllt 20. Annars känner jag inte nån förutom en som går 2 klasser över som är bekant :)



Är du laddad? :)

2011-03-25 // 15:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback