Saturday

Igår blev det inte så mycket tid för datorn. Min älskling kom hem från kalmar så spenderade kvällen med honom :) Men innan det så körde jag och mamma rundor för att hämta möbler.. Amanda's gamla tv-bänk, min gamla sängstomme, mitt gamla nattduksbord, och smågrejer som ljuslyktor osv. Körde sedan ner med allt till alexander, vi ska nämligen göra om på hans rum hemma i hörvik. Idag ska vi börja måla också. Vitt, vitt, vitt :) Kommer bli så fint . Slänger upp bilder när alllt är klart! 

Nuuuuu ska jag äta frukost, knäckebröd med ost, paprika och gurka, en tallrik vaniljyoghurt med start i och ett stort glas apelsinjuice! Och därefter ska jag följa med mamms in till sölvesborg, gå lite i affrärna och sedan en fika på det, mys! :)

- Älska vädret!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback