Tidsfördriv

Hur bor du: i en lägenhet i sölvesborg med min fina pojkvän
Brukar du komma i tid: jag kommer alltid i tid, hatar folk som inte kan passa tiden!
Hur lång är du: 1,60, pytteliten
Kan du laga mat: jag är mästare i köket! dessutom är det ju skitkul & laga mat :)
Vad jobbar du med/pluggar du: jag går sista året i gymnasiet
Vad har du på dig just nu: pyjamas :)
Har du någon fobi: inget speciellt faktiskt, fobi för jobbiga människor
Hade du en bra kväll igår: jaa, det var god mat, spel & alkohol hemma hos linda och jocke
Vilket är ditt senaste inköp: svarta tunna strumpbyxor
Din favoritdryck på morgonen: någon kall juice med fruktkött!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: hm, jag vet inte..studiebidraget förra månaden antar jag
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa
Vad hade du sönder senast: jag har nog inte tagit sönder något på sista tiden så jag vet faktiskt inte :)
Vem snackade du med senast: johan
Varm favoritdricka: beror på tillfället, men något kallt & kolsyrat går alltid hem hos mig
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten, vatten, vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: jag är en cider & öl människa men tycker det är gott med vin också
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag gör aldriiiiig dummma saker :)
Saknar du någon just nu: ja, jag saknar min bästa vän johanna som är i spanien
Vad ska man göra för att få dig irriterad: det krävs inte mycket, var bara omogen, störig & högljud så har du mig emot dig
Någon jag stör mig på: någon? det skriver man ju inte ut :) hih.
Intressen: att träna
senaste person du kramade: min sötnos johan
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: rosévin igår
Vill du ha barn: absolut, men det ligger långt fram i tiden
Längtar du till din nästa födelsedag: jag fyller 19 den 19 mars, men 19 är ju ingen direkt ålder att längta till
Har rakat dina ben någon gång: haha, ja
Är du sugen på något nu: nej, bara något att dricka
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1-3
Använder du hudkräm: en rad olika :)
Attraheras du av män med skägg: ja, ett par dagars skäggstubb är väl aldrig fel
Micro-pop eller poppa själv: jag måste säg biopopcorn
Brukar du baka: det händer rätt ofta för jag tycker det är så kul
Röstade du i det senaste valet: ja, man vill ju vara med och kunna förändra
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja, det är jag
Vilken låt lyssnade du senast på: oj, det kommer jag inte ihåg..någon låt från gårdagen
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja, johan
Vad tycker du är äckligt: folk som inte bryr sig om sitt yttre och inte bryr sig om sin hygien
Har du pengar på mobilen: jaa
Hur bor du: i ett litet hus tillsammans med min familj
Brukar du komma i tid: njaee
Hur lång är du: 1,68
Kan du laga mat: när jag väl vill så kan jag
Vad jobbar du med/pluggar du: börjar plugga till frisör på måndag!
Vad har du på dig just nu: mjukis och linne
Har du någon fobi: spindelfobi!
Hade du en bra kväll igår: jaa
Vilket är ditt senaste inköp: don't know
Din favoritdryck på morgonen: mjölk, oboy, juice ..
Var fick du dina senaste pengar ifrån: försäkringskassan
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa
Vad hade du sönder senast: haha, ingenaning :)
Vem snackade du med senast: pappa
Varm favoritdricka: varm oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka: smirnoff ice
När gjorde du senast något riktigt dumt: betalade207 kronor för en buffe jag inte åt
Saknar du någon just nu: ja det gör jag
Vad ska man göra för att få dig irriterad: nästan vad som helst. är lättirriterad :/
Någon jag stör mig på: finns endel ja
Intressen: jag vet faktiskt inte.
senaste person du kramade: erika
Senaste person du ringde: alexander
Senaste person som ringde dig: stoffis
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: absolut
Längtar du till din nästa födelsedag: ja, det gör jag väl. alltid kul att fylla år :)
Har rakat dina ben någon gång: haha, ja
Är du sugen på något nu: mmjapp, mat
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga alls
Använder du hudkräm: jaaa
Attraheras du av män med skägg: inte skägget jag attraheras av precis
Micro-pop eller poppa själv: biopopcorn
Brukar du baka: ja det händer. det är kul, och gott!
Röstade du i det senaste valet: ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja, det är jag
Vilken låt lyssnade du senast på: Pendulum - self vs self
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: mycket
Har du pengar på mobilen: jaa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback