Uppsättning.

Äntligen hemma. Exakt tolv timmar sedan jag tog tåget mot Malmö som gick från stationen imorse. Det blir lååånga dagar jag är i skolan, men det är kul! Tänkte bjuda på två "uppsättningar" jag gjorde idag i detta inlägget. ( denna veckan leker vi typ bara med våda dockor. Fick en bok att kolla i, ingen annan hjälp ) så ni inte tror man KAN det nu.. För så är det inte :) Håller bara på med att lära oss grunderna änsålänge.. Iallafaaaall, så känns det super. Det är en grym klass jag har hamnat i. Alla pratar med alla, alla är så snälla och trevliga. Änsålänge, får man väl säg. Alla kan inte gilla alla, och sånt märker man när man lär känna varandra lite mer :)




Fan vad gott att du trivs sa bra i skolan hjartat. Det har bara borjat, roligare kommer det bli ;) PUSS pa dig mitt hjartegull jag alskar dig <3

2011-03-31 // 22:49:15
» .

Är det Matildha Persson?

2011-04-01 // 19:36:28

Nej. Fia heter hon :)

2011-04-01 // 19:39:41
» .

Alltså hon i vitt. Fruktansvärt likt, i alla fall.

2011-04-08 // 17:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback