Hey hooo, let's gooo

Lyxsöndag. Gårkvällen spenderades i soffan 'hemma' i Hörvik framför tv'n tillsammans med min älskling. Vi hade inte en aning om vad vi skulle äta så jag kom med förslaget varmrökt lax,and guess whaaat? Det blev det också :D Huur glad blev inte jag då? Jo, riktigtriktigtriktigt glad blev jag kan ju jag tala om! Efter vi fixat maten och ätit så blev det slapp i soffan och kollade på ännu mera tv. Datorn hade jag i knäet hela tiden också ;) Och senare la vi oss i sängen , satte igång en (sjukt kass...) film ! Och till filmen åt vi vaniljglass med varma hallooon, muums :)

Nu sitter jag hemma hos mig, i köket. Har precis ätit en macka med räkröra på. Såå gott! Nu ska jag göra mig iordning och sedan beger jag mig hem till Caroline för en tur i skogen på hästryggen. MYS! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback