Day two

Wooopidu! Här har ni en glad, ivrig, förväntansfull, godissugen och trött Ida! :) Imorse var jag inte ett dugg trött när jag vaknade. Ovanlig känsla. Jag som alltid är trött i vanliga fall.
Idag har vi arbetat med ett häfte som handlade om våra hjärnhalvor, på förmiddagen. På lunchen gick jag och fem tjejer till till Rosegarden och åt buffe! Riktigt gott var det, men så starkt. haha :'D Och på eftermiddagen fick vi våra saker!! :D Kammar, borstar, klämmor, saxar, dockhuvuden, hårsnoddar, plattång/locktång, hårfön osv. Massamassa saker! Hela klassen var som små barn på julafton! :D Riktigt roligt med alla saker. När vi fått allt utdelat så fickvi testapå lite olika frisyrer. Fria händer.. På måndag börjar vi klippa och jag längtar såå!

Nu ska jag in i duschen, sen plugga lite. Vi ska läsa några sidor i 'hår och färg' boken tills imorgon då viska arbeta med färg! När jag läst igenom de sidorna så ska jag slänga mig i sängen med en skål popcorn och kolla på gårdagens big brother avsnitt. Imorgon avgår tåget 06.58 från stationen i Sölvesborg. Puuh.


- Och här har ni ett av mina alldeles egna dockhuvud. "Hjärtat" var namnet på denna tjej!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback