110512

.Sova, åka till skolan, gå i skolan, åka hem från skolan, äta, duscha, sova, till skolan, gå i skolan, åka hem från skolan, äta, duscha, sova ... Jag vet att jag sa att jag skulle tycka det var skönt att komma in i en rutin igen, men ärligt? Jag hinner inte med nåååågonting annat.. :( Visst, jag äälskar skolan. Skolan är det absolut inget fel på, men jag skulle så väldigt gärna vilja ha mera fritid! Men som detser ut nu så icke! 

Något positivt då. Jag har fått VG på de proven vi haft änsålänge. Dvs 3 st, 2st kemiprov och 1 färgprov. BRA IDA! Jag är nöjd. Det visar ju att jag kan! Klipprov har vi också haft, godkänd så det känns superduper. Happyface! :)

Nuuu ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det en kort dag i skolan 9.00 - 13.00 därefter ska jag och några tjejer från klassen till frisörgross och shoppa loss .. ;) haha, nejdå. Ska bara kika lite :) godnatt ♥
Snäckan och jag, bild från helgen :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback