måndag 28 november


Måndag igen.. Helgen går ju över på bara en blinkning känns det som :( Igår var det kalas här hemma för mig, pengar, pengar, pengar :) Och massa smått och gott. Det verkar som om min släkt vill att jag ska flytta hemifrån nu? Får väl snabba på lite då ;) Stugan är ju faktiskt snart klar.. Kvällen skulle spenderats hemma i stugan i soffan framför tv'n med massa tända ljus och mys. Men icke, strömlöst i hela Hosaby.. Så jag, sanna och philip körde hem till mig igen och la oss på min lillebrors rum med han och jeppe. Beck it was ! Brabra. 

Vaknade för en halvtimme sedan. Ojoj, inte alls meningen att sova så här länge. Men ställer man ingen klocka så kan vad som helst hända :D Ska börja göra mig iordning nu för alldeles strax kommer sanna, sen ska vi in till sölvesborg och kolla efter en jacka + lite annat till mig.. Och efter det blir det tacomys hemma hos snääckelisnäckan :D MUMS!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback