Onsdag 16 november 2011

Jag är lycklig :) ja det är jag verkligen. Jag har min underbara familj som hjälper mig och stöttar mig genom min skolgång, som snart är över men det är verkligen tufft nu mot slutet! Men jag gör så gott jag kan fast att självdiciplinen inte alltid är den bästa! Min fina pojkvän, som gör mig så otroligt glad varje dag! Vi pratar med varandra varje dag i telefon då han jobbar i karlskrona som sagt. Smsar under dagtid och på kvällen ringer vi och säger godnatt osv, myys :) På helgerna så kommer han hem och då blir jag som ett barn på julafton.. ;) Pussar hit och kramar dit, så mysigt! ♥ Mina fantastiska vänner, som finns där för mig och fortfarande hör av sig till mig trots att jag själv inte är den bästa på det! Det är långa dagar i skolan, jag är hemma runt 20.30 på kvällen så något vardagsmys med tjejerna det orkar jag inte, då vill jag bara hem, äta, duscha och sova! Och på helgerna kommer ju min finaste hem så det är ju klart att jag vill vara med honom då! Och det förstår mina vänner också såklart. 
- Men jag vill att ni ska veta, alla mina vänner, jag är så glad att jag har er :) Utan er hade jag inte varit jag! Jag lovar att jag ska bli bättre på att höra av mig och hitta på saker med er =) 

Egentligen så ville jag tillägna detta inlägget för att berätta en rolig sak.. :) För mig är det roligt iallafall! Och för vissa andra också :P  Det är ju som så att Philip renoverat en stuga som han har på tomten hemma hos sin mamma. Det är som en egen lägenhet, hall, toalett, kök och ett stort rumt som rymmer både "sovrum" och vardagsrum :) Det är strax färdigt där och vi har hjälpt åt att få det klart där ute. Jag har bland annat målat hallen, toaletten och vardagsrummet och det kommer bli hur mysigt som helt där! Nu väntar vi bara på att soffan och sängen ska anlända, en mörkgrå divan soffa och en dubbelsäng såklart, för det är ju planerat som så att vi båda ska bo där ute. Philip och jag! :)♥ Kommer lägga upp bilder när det är mer färdigt där ute så att ni kan få se hur fint vi bor! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback