Tisdag

Tjinixen! Ligger i sängen, rejält utvilad denna tisdag :) gick och la mig redan 21.00 igår, och vaknade för ungefär 20 minuter sedan! Härligt faktiskt.

I söndags så körde hela familjen till IKEA, säng skulle inhandlas till lillebror och lite smått och gott till oss andra :) Filip hittade dock ingen säng, men letandet fortsätter! Jag fick 2 nya påslakan set av Mamms, taaaack <3

Gårdagen spenderades tillsammans med bästa Sanna! Chillmys här hemma hos mig i soffan , en film och popcorn. Vi somnade där båda två ! Mamma tyckte vi var så söta ;D efter lite sömn och lite mat i magen gjorde jag chokladpudding till oss, mumsi :) därefter körde vi in till Sölvesborg och solade! Så grymt skönt.

Här ser ni påslakan setet jag köpte :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback