hon, jag och stjärnorna <3

Tisdag. Jag har återhämtat mig och mår super! En vecka med rock festival är över, och jag har haft det heeelt fantastiskt! Tillsammans med vänner, pojkvän, familj och alla tusen rockare som besökte festivalen :) Det blev flera liter alkohol, och det smakade gott också kan jag lova! Mango/ hallon cider, päron cider, smirnoff ice, öl, barcardi raxx blanat med hallonsoda, både i groggglas OCH i en stoooor vattenmelon, hur gott, hur gooott? :D Magiskt kan jag lova er! Det slukades också en och annan kebabrulle och massa langos, med grädde och sylt på! M u m s .


Idag har har haft en heldag tillsammans med den vännen jag har haft längst ( som inte är vän eller släkt med min familj ) nämligen Johanna Saukkko, det kan gå studer då vi knappt pratar med varandra eller umgås alls, til att vi umgås varje dag. Och vi är precis lika tighta, nu som då. Det är det som är bra med oss. Jag älskar johanna och jag kommer alltid att göra det. Hon är som den systern jag aldrig fick ♥ Jag hämtade upp henne och vi körde ner till hällevikstranden, la ut våra filtar på bryggan och satt där med våra kex, jordgubbar, hallon, vindruvor och god dricka. En kamera, massa skratt och gamla minnen kom upp :) Stjärnorna framför allt. Dom har en så enort bestydelse för oss två tillsammans. Jag älskar dig, johanna :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback