It's friday i'm in love

Fredag, igen. Denna veckan har varit seg men nu när det väl är fredag så känns det som om veckan bara flööööögit förbi! :) De flesta folk i hela sverige vill nog att denna veckan ska gå fort, för redan på onsdag så börjar ju årets högdpunkt, SWEDEN ROCK FESTIVAL! Då jäävlar levererar Sölvesborg/ Norje. Du miilde säger jag bara, alla dessa folk dyker upp här i vår lilla stad på bara några dagar. ÄLSKAR DET! Alla är så jävla trevliga också, helt underbart är det ! :D Är det någon av er som inte bor här nere som ska till sweden rock iår? Band som bland annat Sabaton, Edguy, Danko Jones, Mötley Crüe, Twisted Sister och Motörhead ska spela :) Kommer bli en helt oförglömlig vecka med massa folk, alkohol i mängder, tält, gummistövlar, grillat, skratt, foto, spyor och guppande tält :D Haha, fan jag är såååå taggad så ni anar inte ! :D Så nästa vecka mellan onsdag och söndag kommer det bara dött här! Kan tidsinställa några inlägg åt er men annars så blir det nog rätt tomt må ja säga :) 

Gårdagen då, gick en powerwalk runt slottet , rensade tankarna lite. Och därefter körde jag hem til amanda där vi hade bigbrother mys! :)♥ Nu sitter jag och väntar på henne, hon ska följa med när jag ska rida! Och efter det kommer älskling hem, lovelovelove!
bjuder på en halvsliten bild från igår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback