Nystart, ny design!

Har suttit i timmar med designen nu! Puh, det får bli såhär nu iallafall! Inte riktigt som jag vill ha det, men när jag har tid och ork så kommer jag ändra den igen! Bilderna i headern är tagna från we ♥ it men beskriver mitt liv kort och gott :) 

 

Idag har jag och min käraste pratat framtid, inte om oss då. Det tar vi som det kommer ♥ Utan mest om hur jag vill ha det med lägenhet, jobb och allt vad det innbär! Jag har för en gångs skull kommit på vad det är jag vill. Och denna gången har jag bestämt mig! Jag vill detta såå himla gärna och jag drömmer mig bort, hur långt som helst. Långt över gränsen egentligen, men vill man något så ska man ta tag i det eller hur? Jag vill förverkliga mina drömmar, tillsammans med min bästavän och pojkvän, Philip :) Åh, nu ska jag googla lite grann. Det slår gnistor om mig så mycket jag längtar efter detta och verkligen vill! Jag tänker inte dela med mig utav nååågonting vad det är jag har i kikarn, inte än på ettag. Men går det vägen som jag vill, så självklart tänker jag dela med mig utav det till er :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback