Friday!

Godmorgon efterlängtade fredag! Sitter i sängen, helt yrvaken.. Ska strax äta frukost, sen traska vidare in i duschen, fixa mig osv sen beger jag mig mot Sölvesborg för att hömta upp Andre i skolan och sen hem och klippa honom! Och därefter kommer min underbara älskling hem till mig ♥ Kommer bli massamys hela dagen/ kvällen :) Längtat efter honom! 

Igååååår så spenderade jag kvällen hemma hos amanda, våfflor och bifbrother tittande, och även några serier efter det. Trevligt! Var hemma strax efter ett någongång. Så idag fick jag ställa klockan på halv tio minsann :) ganska så trött nu.. Jag är verkligen ingen morgonmänniska! Usch.. ;P

Nånå, frukosten och duschen kallar. Blog you later ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback