I love you to the stars and back


Imorgon kommer jag spendera min dag tillsammans med Johanna, min stjärna. Min barndomsvän, min första kompis och allt sånt där gulligull ni vet ♥ det är alldeles för längesedan vi sågs, eller ens pratade med varande utanför facebook eller mobilerna. Förrut umgicks vi ungefär vartenda dag, hon bor lite längre upp för gatan där jag bor.

Så imorgon kommer jag blandannat klippa och färga hennes hår, det kommer pratas en oändligt massa tjejsnack och jag kommer även ha en axel eller två för henne att gråta på om så hon behöver det. Trots det att vi inte träffats på länge och knappt pratar med varandra så är det alltid samma sak när vi ses, det känns som om vi träffades igår fast det att det finns hur mycket som helst att berätta för varandra. Jag kommer aldrig sluta älska denna fina människa, denna fantastiska tjej. Jag älskar henne, till stjärnorna och tillbaka Minst sagt ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback