4 maj




De senaste tre dagarna har det verkligen varit kanonväder ute! Och två av dom har jag spenderat med hemma hos amandas föräldrar tillsammans med henne. På baksidan i bikini, och nu sitter jag här, ser ut som en kräfta! haha. Denna veckan har bestått av shorts, glass, bikini OCH badpremiär ;) fast badpremiären tog amanda hand om ensam medans jag tittade på :D


Jag och amanda har även tagit ur min hårförlängning ( som ni kan se på bilden här nedanför ) Känner mig hur naken och ful som helst utan den! Så på söndag åker den i igen! ;) Dock har mitt hår växt till sig en bit, men inte tillräckligt! ;) känns som om jag kommer leva med hårförlängning i resten av mitt liv! haha, loves it.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback