Leather jacket

En bild på min aaaassnygga skinnjacka, förbannat nöjd med den måste jag säga! Bättre bild på den och det andra jag köpt kommer upp här imorgon när jag är hemma igen :) Har inte blivit så värst mycket inhandlat får jag ju säg, men guud vad jag älskar allt jag köpt. Förutom en bikini som jag känner nu att jag ångrar lite, mest för att jag hittade en annan jag ville ha, men what to do..
Nu sitter jag iallafall på hotellrummet och äter choklad i väntan på att Amanda ska komma tillbaks ifrån utbildningen. Och iochmed det så klarade jag mig alldeles utmärkt ensam på stan och att åka tunnelbana OCH att komma RÄTT ;) grym är jag får jag ju säg :D Nåånå, nu ska jag tillbaka till mitt choklad ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback