Måndag

Bild från när vi satt i flygplanet igår påväg hem till vårt lilla Sölvesborg igen :)

idag har jag varit på stan här hemma och fikat med min sanna, en kräftsallad med pasta i, utan ärtor, majs och ägg tack! Rhode Island dressing till. Satt fint i magen kan jag lova. Nu är jag precis hemkommen ifrån Mörby, varit på kalas hos Amandas mamma som fyller år idag. Och när jag tänker tillbaka så var vi i turkiet idag för några år sedan och firade henne. Jag vill igen! Ivägivägiväg, till solen! Underbart ju. Håller fortfarande mina tummar på att jag och Philip ska åka iväg i augusti, till turkiet eller något sådant :)

Nu kommer strax amanda och hämtar mig, blir big brother mys hemma hos henne. Precis som vanligt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback