STOCKHOLM


Ser ni vart jag är någonstans? Ser ni, ser ni, ser ni?? :D JAG ÄR I STOCKHOLM! ( okej jag ser inte allt för glad ut på bilden, men det regnade och var svinkallt igår! Därav en sammanbiten och frusen Ida på bild ;) ) Gårdagen bjöd på schopping, god mat och ett mysigt biobesök! Älska mig igen, nog en av de bästa kärleksfilmerna jag sett, dock ett konstigt slut. Hade velat sett mycket mer vad som hände , memen.. 

Nu har vi precis avnjutit en god hotellfrukost och ska strax bege oss ner till stan och shoppa igen, eller ja.. Jag ska göra det iallafall! Amanda ska iväg på utbildning, så jag ska alltså ta mig runt här i Stockholm alldeles ensam. Jag är rädd och tycker synd om mig själv faktiskt. Haha, detta med att åka tunnelbana är ju inte rikigt min grej om jag säger så. Hur orkar man hålla reda på allt?! Jissus.. 

Nuuu ska vi göra oss iordning och packa våra väskor, ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback