tisdag

Dagen idag har varit slapp och skön, legat framför tv'n och sappat bland kanlerna.. Stoffe var även här en liten vända efter jobbet så vi fick hälsa på lilla Milo och även pussa på vår älskade Molly! ♥ Nu har jag precis ätit, lax och potatis, nomnom. Ikväll väntas ytterligare ett spännande avsnitt av Harper's Island, avsnitt nr 2! Och bigbrother såklart! Det får man ju inte missa :) Sitter som fastklistrad framför tvn vartenda kväll klockan 22 :)


Imorgon har jag en klippkund, och inte vilken kund som helst utan min älskade momo ♥ (mormor) Och på tosdag ska jag testa en balfrisyr på en tjej här hemma, det ser jag fram emot!


Helgen, kommer bli den bästa på länge! På lördag morgon beger jag och amanda oss till Malmö klockan 05.00 för att sedan ta flyget till STOCKHOLM! :D Jag är helt extas.. aldrig varit i stockholm förrut, så nu ska jag och amanda göra Stockholm ordentligt ;) Shopping, god mat, alkohol och FEST! Så är det någon som kan tipsa om några bra uteställe i Stockholm så lämna gärna en kommentar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback